Strona 1 z 1

Badania satysfakcji klienta

: 13 sie 2024, 8:56
autor: Fifka
Proces zwrotu towaru powinien być jasny i przejrzysty zarówno dla klientów, jak i dla sprzedawców. Ułatwienie procedur zwrotów może znacznie zwiększyć zaufanie klientów i ich chęć do ponownych zakupów. Ważne jest, aby sprzedawcy określili, kto ponosi koszty zwrotu, co jest dokładnie omówione w artykule dostępnym tutaj https://faktypilskie.pl/pl/12_biznes/26 ... y-kupujacy. Przejrzyste informacje na ten temat mogą pomóc uniknąć nieporozumień i zwiększyć zadowolenie klientów.

orzechowy brąz farba do włosów

Re: Badania satysfakcji klienta

: 27 sie 2024, 12:10
autor: kowalska
Jak rozwinąć doradztwo sprzedażowe w firmie i na czym powinno to polegać? Sądzę, że zdecydowanie warto poszerzyć możliwości i sprawdzić sobie konieczne elementy. W końcu sprzedaż to ważny element, ale nie każdy ma takie opcje. Na czym to ma ogólnie polegać? Jak Wam się wydaje?